سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فلسطین


لینک دوستان

اسرای

لوگوی دوستان


تعداد بازدید

v امروز : 0 بازدید

v دیروز : 1 بازدید

v کل بازدیدها : 22891 بازدید

فهرست موضوعی یادداشت ها

86/12/25 :: 12:2 عصر

"اکمل الدین احسان اغلو"؛ دبیر کل سازمان کنفرانس اسلامی گفت: اوضاع در سرزمین‌های فلسطین بسیار تاسف‌بار است.
احسان اغلو تصریح کرد: عاملان حملات و جنایتهای وحشیانه علیه فلسطینیها باید در یک دادگاه بین المللی جنگی محاکمه شوند.
این در حالی است که "بان کی مون" دبیر کل سازمان ملل متحد نیز در نشست سران سازمان کنفرانس اسلامی در داکار اظهار داشت: اقدامات اسرائیل در استفاده افراطی و نامناسب از زور و توان نظامی خود منجر به کشتار و مجروح شدن شمار زیادی از غیر نظامیان فلسطینی از جمله کودکان و زنان شده است.
وی حملات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و از مقامات تل‌آویو خواست حملات خود را علیه فلسطینیها متوقف کنند.
دبیر کل سازمان ملل متحد تصریح کرد: اسرائیل باید کاملا به قوانین بین المللی حقوق بشر پایبند باشد و خویشتنداری خود را حفظ کند.
گفتنی است: نظامیان رژیم صهیونیستی هفته گذشته ظرف پنج روز عملیات نظامی گسترده زمینی و هوایی در نوار غزه، بیش از 125فلسطینی از جمله شماری از کودکان و زنان را به شهادت رساندند و بیش از 350فلسطینی دیگر نیز در این حملات مجروح شدند.

منبع : thefactnews.com


نوشته های دیگران ()

86/12/25 :: 12:1 عصر

جان هولمز، معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه اعلام کرد: "اگر اسرائیل فکر می کند که با بستن گذرگاه های غزه می تواند فلسطینیان را به سمت شورش علیه حماس بکشاند، باید بگویم که تمامی شواهد و قرائن نشان می دهد این تفکر کاملا اشتباه است."
وی خاطرنشان ساخت: "این تفکر که با محاصره فلسطینیان ساکن نوار غزه می توان آنها را وادار به شورش علیه حماس کرد، از نظر منطقی بی پایه و اساس است ؛ ضمن آنکه اعمال چنین فشارهایی علیه ساکنان غزه هرگز باعث متوقف شدن حملات موشکی نمی شود و هیچ نتیجه مطلوبی را در بر نخواهد داشت."
وی تصریح کرد : محاصره شکلی از مجازات جمعی است که از نظر قوانین بین المللی به هیچ وجه قابل قبول نیست.

منبع : thefactnews.com


نوشته های دیگران ()

86/12/25 :: 11:59 صبح

وزارت امور خارجه امریکا در گزارشی اعلام کرد: موج جدیدی از یهودی ستیزی در سرتاسر دنیا شکل گرفته است که بصورت نفرت از رژیم صهیونیستی جلوه گر شده است . در این گزارش آمده است: موج جدید یهود ستیزی در خاور میانه و در میان جوامع مسلمانان اروپا شکل گرفته است و البته این یهود ستیزی تنها به این جوامع محدود نمی شود .
بر اساس گزارش وزارت امور خارجه امریکا انتقادهای پی در پی از رژیم صهیونیستی این نگرش را در ذهن ایجاد می کند که اسرائیل ناقص اصلی حقوق دیگر ملتهاست.
در همین حال این گزارش می گوید: نهادهای وابسته به سازمان ملل برای برخورد با دولت هایی که ناقص اصلی حقوق بشر هستند توجه کافی از خود نشان نمی دهند .بر اساس این گزارش مقایسه سیاست های کنونی رژیم صهیونیستی با سیاست های آلمان نازی در جنگ جهانی دوم در تمام دنیا رو به گسترش است و این در حالی است که نفرت از اسرائیل گاهی سبب بروز خشونت هایی بر ضد یهودیان شده است .

 

منبع : thefactnews.com


نوشته های دیگران ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

درباره خودم

فلسطین
مدیر وبلاگ : [19]
نویسندگان وبلاگ :
زهرا خروشی (@)[0]


لوگوى وبلاگ

فلسطین

پیوندهای روزانه

template designed by Rofouzeh