سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فلسطین


لینک دوستان

اسرای

لوگوی دوستان


تعداد بازدید

v امروز : 2 بازدید

v دیروز : 1 بازدید

v کل بازدیدها : 22893 بازدید

فهرست موضوعی یادداشت ها

87/1/10 :: 11:18 صبح

جنبش مقاومت اسلامی حماس اظهارات دیک چنی معاون رییس جمهور آمریکا را که اعلام کرده بود هر گونه مصالحه و سازش میان حماس و فتح باید به شرط کناره گیری جنبش حماس از قدرت باشد بی شرمانه و مردود دانست .
دکتر سامی ابوزهری سخنگوی جنبش حماس در یک بیانیه مطبوعاتی اظهار داشت : این گونه اظهار نظر، مداخله آشکار در امور داخلی فلسطین به شمار می رود و نشانگر حجم مداخلات و سیطره آمریکا در تصمیم گیری برخی از گروه های فلسطینی است.
وی افزود که جنبش حماس این گونه اظهارات مداخله جویانه را به شدت محکوم و مردود می داند .
سخنگوی حماس گفت : مذاکرات داخلی باید بر اساس اراده و خواست خود فلسطینیان باشد و عامل شکست تمامی مذاکرات گذشته این بود که تشکیلات خود گردان به آمریکا اجازه مداخله و اعمال نفوذ می داد .
این جنبش خواستار ممانعت کامل از مداخله آمریکا در امور داخلی فلسطینیان شد و بر این نکته تاکید ورزید که مداخله این کشور هرگز نخواهد گذاشت؛ گفت و گوهای داخلی فلسطینیان به نتیجه به رسد و موفقیت آمیز باشد.


نوشته های دیگران ()

87/1/10 :: 11:13 صبح

مرکز مطالعات سیاسی فلسطین واقع در کرانه باختری در جدیدترین نظرسنجی خود اعلام کرد: محبوبیت مردمی نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین روز به روز افزایش می‌یابد.
بنا بر این گزارش اگر در فلسطین انتخابات جدیدی برگزار شود اسماعیل هنیه، "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان را با 47 درصد آرا در مقابل 46 درصد شکست خواهد داد.
در این راستا می توان حملات اسرائیل به نوار غزه را که در آن طی 5 روز 130 نفر کشته و حدود 200 نفر زخمی شدند ؛ از جمله دلایل محبوبیت و اقبال مردمی "اسماعیل هنیه" نخست وزیر دولت منتخب فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری دانست.


نوشته های دیگران ()

87/1/10 :: 11:11 صبح

یک هیات پزشکی وابسته به سازمان بین المللی پزشکان بدون مرز اعتراف کرد : وضعیت بهداشتی غزه به دلیل محاصره های تحمیل شده از سوی اسراییل در هشت ماهه گذشته با بحران شدید مواجه شده است.
دکتر "صلاح الحاج یحیی" رئیس هیات پزشکان در یک نشست مطبوعاتی در گزارشی از وضعیت بهداشتی در غزه گفت: به دلیل محاصره اسراییل که خلاف قوانین بین الملل و قوانین بشر دوستانه است کمبود شدید تجهیزات پزشکی در بیمارستانهای غزه حاکم شده است.
حاج یحیی از جامعه بین الملل و سازمانهای حقوق بشر خواست تا هرچه سریعتر برای پایان دادن به محاصره غزه و توقف حملات رژیم علیه شهروندان فلسطینی تلاش کنند.


نوشته های دیگران ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

درباره خودم

فلسطین
مدیر وبلاگ : [19]
نویسندگان وبلاگ :
زهرا خروشی (@)[0]


لوگوى وبلاگ

فلسطین

پیوندهای روزانه

template designed by Rofouzeh